שימור דם טבורי תאי גזע

מיקי שחם – מביא דיווחים מדעיים - רפואיים מהעולם: השתלת תאי גזע מדם טבורי לילד בן 3



מיקי שחם, מביא דיווחים מדעיים - רפואיים מהעולם: השתלת תאי גזע מדם טבורי לילד בן 3


חברי המשפחה של ויר פאטל התרסקו כאשר הם למדו על העלות של הטיפול שלו. לא היה מצב שחוואי מדאבהוי אשר גידל את משפחתו המשותפת שמנתה עשרה חברי משפחה בעזרת גידול יבול של תירס ועדים יוכל להוציא 1-1.2 מיליון רובל עבור השתלת תאי גזע לבנו שקיבל אבחון של תלסמיה מייג'ור.


המשפחה המתינה שנה, במחשבה כיצד לארגן את הכסף. לבסוף, בית החולים והרופאים הגיעו להצלתו והציעו את ניתוח השתלת תאי הגזע האלוגני כולו בחינם. ההשתלה נעשתה בחודש שעבר ויר כעת בדרכו להחלמה תמידית מהמחלה אשר אחרת כוללת שיעור תמותה גבוה.


"ויר קיבל עירויי דם מאז שהוא היה בגיל תשעה חודשים. השתלת תאי גזע היא הפתרון הקבוע היחידי. ויר משתייך למשפחה של חוואים עם אמצעים בינוניים מאוד והחלטנו לתת לו הזדמנות לחיות. לא בית החולים ולא הרופאים גבו פאיזה אחת. זה מרגיש טוב לראות את ויר לאחר שנרפא סופית מהמחלה," אמר ההמטולוג בבית החולים אפולוג, ד"ר שיראג שאח. הוא הוסיף שבית החחולים אפולו ויתר על כל ההוצאות חרף העובדה שהפרוצדורה דרשה ממנו להיות תחת דריכות רפואית נוקשה למשך למעלה מחודש וחצי.


מיקי שחם, בנק החיים, מבהיר כי תלסמיה מייג'ור היא מחלה אשר דורשת עירויי דם למשך כל החיים ורוב הילדים מתים בגיל 15-20 בשל סיבוכים של עומס ברזל. ויר קיבל בערך 20 יחידות של עירוי דם וטיפול קלאציה לברזל.


לפי מיקי שחם, בנק החיים, דם טבורי מהווה מקור טוב יותר ממוח עצם, שכן תאי גזע מדם טבורי ראשוניים יותר – אינם נושאים עדיין מערכת חיסונית. עשרות מחלות וטיפולים באמצעות תאי גזע מדם טבורי נחקרים כיום ומצויים בניסויים קליניים במסגרת רפואת חידוש האיברים והריפוי התאי. מהיות תאי גזע שמקורם בדם טבורי בעלי יכולת התמיינות לסוגים שונים של תאי גוף, עשויים גם הם לשרת השתלות חידוש איברים.


השתלת תאי גזע אלגוניים ובצעה כאשר מח עצם מאחותו בת ה15 של ויר נלקח כמקור לתאי גזע. הילד קיבל תרופו מיוחדות כדי לנקות את תאי הגזע הקודמים שלו שהיו אחראים ליצירת דם. ההשתלה לאחר מכן בוצעה בשני למרץ כאשר תאי הגזע הבריאים של אחותו ניתנו לו.


"ויר יצטרך לבוא למעקב שגרתי והוא יהיה נטול-עירויים לעד. הוא יצטרך לקחת תרופות מסוימות למשך כמה חודשים כדי למנוע סיבוכים כלשהם מתאי הגזע שהושתלו. לאחר מכן, הוא לא יצטרך תרופות כלשהן," אמר ד"ר שאח.


אביו של ויר, צ'אנדראקנט פאטל אמר שיש להם עשרה חברים במשפחה. "יכולנו להסתדר עם 2-3 מיליון רובל אם היינו ממשכנים נכסים. אבל, ההחלטה של בית החולים והרופאים לבצע את הפרוצדורה ללא תשלום הצילה את בני מהמחלה," הוא אמר.


מיקי שחם – מומחה לתאי גזע, דם טבורי ובנקאות דם טבורי, מבעלי החברות האחיות בנק החיים וסיטוג'ן, ימשיך לעדכן את הגולשים בנושא תאי הגזע והדם הטבורי – בכלל, ורפואת חידוש איברים | רפואה התחדשותית | רפואה מחדשת | רפואה רגנרטיבית | Regenerative Medicine | Gene Therapy, העושה שימוש בתאי גזע שמקורם בדם טבורי ומקורותיהם האחרים - בפרט.


מיקי שחם, פיתח את טכנולוגיית ומכשיר הסיטוג'ן - הטכנולוגיה הראשונה בעולם באמצעותה ניתן לאסוף מספר תאי גזע מדם טבורי הגבוה משמעותית (בכ- 80%) שיכול לשרת גם:


·  השתלות לחולים מבוגרים ולא רק בילדים כפי המצב עד היום.


·  סדרות השתלות של רפואה רגנרטיבית / רפואת חידוש איברים, הדורשות מספר תאים גבוה.


·  טיפול במספר מחלות שונות במהלך החיים.


בארץ, הטכנולוגיה זמינה ללקוחות - בנק החיים, בלבד.
You can possess cheap and quality uk replica breitling watches wholesale if you intensively read the website.

From the website, you can know more detailed information about 1:1 cheap fake watches US.




חזרה למאמרים»


לאתר בנק החיים

מאמרים דם טבורי

להגרלת מנוי שימור דם טבורי חינם