שימור דם טבורי תאי גזע

מיקי שחם מביא דיווח: חברת StemCells מקבלת אישור לבצע את הניסוי הראשון מסוגו בתאי גזע עצביים כדי לטפל בפציעה בעמוד השדרה



מיקי שחם מביא דיווח: חברת StemCells  מקבלת אישור לבצע את הניסוי הראשון מסוגו בתאי גזע עצביים כדי לטפל בפציעה בעמוד השדרה

חברת StemCells INC הודיעה היום שהיא קיבלה אישור מסוויסמדיק, הסוכנות הרגולטורית השוודית למוצרים טיפוליים, להתחיל את השלב הראשון והשני בניסוי קליני בשווייץ של מוצר החברה בשם HuCNS-SC(R) (תאי גזע עצביים אנושיים מטוהרים) בשביל לטפל בפציעה כרונית בעמוד השדרה. הניסוי מתוכנן להעריך גם בטיחות וגם תועלתיות ראשונית אצל מטופלים עם רמות משתנות של שיתוק אשר נמצאים שלושה עד 12 חודשים לאחר הפציעה, ובאופן מתקדם יגייס מטופלים בהתבסס על חומרת הפציעה. הגיוס מצופה להתחיל בתחילת שנת 2011.




לפי מיקי שחם, בנק דם טבורי "בנק החיים", הניסוי יגייס 12 מטופלים עם פציעה שדרתית באזור החזה, ויכלול פציעות שלמות וגם לא שלמות כפי שיסווגו על פי סולם הליקוי של איגוד פציעות עמוד השדרה האמריקאי (ASIA). הקוהורטה הראשונה תכלול מטופלים שסווגו בתור ASIA A. למטופלים אלו יש את מה שנדרש כדי להיחשב כבעלי פציעה "שלמה", או אף תזוזה או הרגשה מתחת לרמת הפציעה.




הקוהורטה השנייה תתקדם לעבר מטופלים המסווגים כASIA B, או מטופלים עם מידת תזוזה מסוימת מתחת לפציעה. בנוסף להערכת בטיחות, הניסוי יעריך תועלתיות ראשונית בעזרת נקודות סיום קליניות מוגדרות, כמו שינויים בתחושה, בתנועה, בתפקוד המעיים/שלפוחית או בתפקוד המוטורי.




מיקי שחםבנק דם טבורי "בנק החיים", מומחה לתאי גזע, דם טבורי ובנקאות דם טבורי, מבעלי החברות האחיות בנק החיים וסיטוג'ן, ימשיך לעדכן את הגולשים בנושא תאי הגזע והדם הטבורי – בכלל, ורפואת חידוש איברים | רפואה התחדשותית | רפואה מחדשת | רפואה רגנרטיבית | Regenerative Medicine | Gene Therapy, העושה שימוש בתאי גזע שמקורם בדם טבורי ומקורותיהם האחרים - בפרט.




לפי מיקי שחם, בנק דם טבורי "בנק החיים", הטיפול המדובר בתאי גזע, הוא אחד מעשרות מחלות וטיפולים הנחקרים במסגרת רפואת חידוש האיברים והריפוי התאי. מהיות תאי גזע שמקורם בדם טבורי בעלי יכולת התמיינות לסוגים שונים של תאי גוף, עשויים גם הם לשרת השתלות חידוש איברים.




מיקי שחם, בנק דם טבורי "בנק החיים", פיתח את טכנולוגיית ומכשיר הסיטוג'ן - הטכנולוגיה הראשונה בעולם באמצעותה ניתן לאסוף מספר תאי גזע מדם טבורי הגבוה משמעותית (בכ- 80%) שיכול לשרת גם:



·  השתלות לחולים מבוגרים ולא רק בילדים כפי המצב עד היום.




·  סדרות השתלות של רפואה רגנרטיבית / רפואת חידוש איברים, הדורשות מספר תאים גבוה.




·  טיפול במספר מחלות שונות במהלך החיים.




בארץ, הטכנולוגיה זמינה ללקוחות בנק החיים, בלבד.




חזרה למאמרים»


לאתר בנק החיים

מאמרים דם טבורי

להגרלת מנוי שימור דם טבורי חינם