שימור דם טבורי תאי גזע

מיקי שחם מביא את מכתבה של: ג'וזפין סטרמיאלו, בת 82, אלצהיימר



מיקי שחם מביא את מכתבה של: ג'וזפין סטרמיאלו, בת 82, אלצהיימר


מדינת מקור: ארה"ב
נולדה ב18 במאי, 1927
אבחון: אלצהיימר/דמנציה





לפני טיפול תאי הגזע





נטלתי אריצפט ואיבדתי בהדרגתיות את יכולתי לחשוב בבירור או לזכור שמות, תאריכים ומידע עכשווי. ניגשתי למחקר תרופתי אשר עזר לי במידת מה. היה לי אלצהיימר כבר 12 שנה. בתי לורה ובני ג'וזף גילו על הטיפול בתאי גזע בקולון ועברתי את הטיפול הראשון שלי בשנת 2008. טיפול תאי הגזע השני שלי התרחש שבעה חודשים לאחר מכן בנובמבר 2009.






החוויה שלי במרפאה




גרמניה היא באמת מקום נפלא והאנשים מאוד חמים וידידותיים. המדינה יפיפייה והארכיטקטורה מדהימה! מצאתי שהתחבורה שסופקה על ידי Xcell-Center הייתה מאוד יעילה. כאשר אחזור שוב, אשתמש בתחבורה הפרטית שהם מספקים.





המתקן בקולון, גרמניה, היה בית חולים נקי במיוחד. הצוות היה מאוד לבבי ומסביר פנים. ההליך בוצע על ידי הרופאים הכשירים במיוחד. אפשר היה לדעת את זה כשהם הסבירו לי את ההליך מראש. הם ענו על כל השאלות והשקיעו בי כמה זמן שרציתי, וענו על כל דאגותיי. הם גרמו לי להרגיש בטוחה, מה שהיה חשוב עבורי ועבור משפחתי.






התוצאות שלי




אף על פי שהזיכרון לטווח קצר שלי השתפר רק במידה מועטה, חזרו אליי יכולות רבות. להתלבש, להתאפר, לקרוא, לזהות תמונות, מספרים וגם כתיבה מסוימת עם השגחה. אני עדיין יכולה לשוחח, למרות שהיו לי בעיות עם מציאת מילים מסוימות. אני עדיין עוזרת להכין ארוחת ערב ולקפל בגדים. אני מציעה את מיטתי והולכת כל יום. אני מאמינה שטיפול תאי הגזע האט את מסגרת הזמן של ההתדרדרות שלי. הוא נתן לי יותר זמן עם משפחתי.





ג'וזפין סטרמיאלו.





לפי ליקי שחם, הטיפול המדובר בתאי גזע, הוא אחד מעשרות מחלות וטיפולים הנחקרים במסגרת רפואת חידוש האיברים והריפוי התאי. מהיות תאי גזע שמקורם בדם טבורי בעלי יכולת התמיינות לסוגים שונים של תאי גוף, עשויים גם הם לשרת השתלות חידוש איברים.





מיקי שחםבנק דם טבורי  "בנק החיים", מומחה לתאי גזע, דם טבורי ובנקאות דם טבורי, מבעלי החברות האחיות בנק החיים וסיטוג'ן, ימשיך לעדכן את הגולשים בנושא תאי הגזע והדם הטבורי – בכלל, ורפואת חידוש איברים | רפואה התחדשותית | רפואה מחדשת | רפואה רגנרטיבית | Regenerative Medicine | Gene Therapy, העושה שימוש בתאי גזע שמקורם בדם טבורי ומקורותיהם האחרים - בפרט.





מיקי שחם, בנק דם טבורי "בנק החיים", פיתח את טכנולוגיית ומכשיר הסיטוג'ן - הטכנולוגיה הראשונה בעולם באמצעותה ניתן לאסוף מספר תאי גזע מדם טבורי הגבוה משמעותית (בכ- 80%) שיכול לשרת גם:




·  השתלות לחולים מבוגרים ולא רק בילדים כפי המצב עד היום.




·  סדרות השתלות של רפואה רגנרטיבית / רפואת חידוש איברים, הדורשות מספר תאים גבוה.




·  טיפול במספר מחלות שונות במהלך החיים.




מיקי שחם מוסר כי בארץ, הטכנולוגיה זמינה ללקוחות בנק החיים, בלבד.

           


חזרה למאמרים»


לאתר בנק החיים

מאמרים דם טבורי

להגרלת מנוי שימור דם טבורי חינם