שימור דם טבורי תאי גזע

מיקי שחם מביא דיווחי וחדשות תאי גזע מהעולם: מוח ועצם



מיקי שחם מביא דיווחי וחדשות תאי גזע מהעולם: מוח ועצם

·                     חוקרים מפתחים טרפיה בגנים אשר תשפר את התאוששות המוח עבור מחלות אשר פוגעות במיילין

תאריך: פבואר 8, 2012

התאים שלנו מלאים בגיבורי על – נוגדנים אשר נלחמים בפולשים, תאים שמתקנים על עצמם, ומבנים שמבטיחים שהמעכות יעבדו חלק.

כמו כן, הובהר על ידי מיקי שחם, כי מבנה אחד מסוג זה הוא המיילין –חומר אשר יצור עטיפה מגנה ומבודדת סביב אקסונים של תאי העצב שלנו כך שהם יוכלו לשלוח סיגנאלים מהר ובאופן יעיל. אך מיילין, והתאים אשר יוצרים אותו אוליגודנדרוציטים, נפגעים במחלות כגון MS, דבר שמשאיר את הניורונים ללא השכבה.

נמסר על ידי מיקי שחם, כי זה שנים, דם טבורי מהווה את המקור היישומי המועדף, שכן תאי גזע מדם טבורי ראשוניים יותר – אינם נושאים עדיין מערכת חיסונית. עשרות מחלות וטיפולים באמצעות תאי גזע מדם טבורי נחקרים ומצויים בניסויים קליניים במסגרת רפואת חידוש האיברים והריפוי התאי. בשל היות תאי גזע שמקורם בדם טבורי בעלי יכולת התמיינות לסוגים שונים של תאי גוף, עשויים גם הם לשרת השתלות רפואת חידוש איברים דוגמת הטיפול באוטיזם, שיתוק מוחין, אלצהיימר, פרקינסון, פגיעות נוירולוגיות, ראיה, שמיעה, לב, סוכרת וכיוב'.

כתוצאה, הנוירונים המושפעים לא יכולים לתקשר באופן נכון ונוטים ליהרס. חוקרים במכון הטכנולוגי של קליפורניה מאמינים שהם מצאו דרך לעזור למוח להחליף את האוליגודנדרוציטים הפגועים והמיילין.

הטיפול, אשר הצליח לגרום למיילון מחדש במודלים של MS בעכברים, מופיע במאמר אשר פורסם בתאריך 8 לפבואר בג'ורנל של נוירוסיינס.

הטרפיה עושה שימוש בפקטור LIF, חלבון שמופיע באופן טבעי אשר תומך בחידוש של תאי גזע של –נוירונים ומפחית התקפות של תאי מערכת החיסון על מיילין במודלים אחרים של MS בעכברים.

לפי החוקרים LIF מאפשר למיילון מחדש על ידי גירוי תאי האב של האוליגודנדרוציטים להתרבות ולעשות אוליגודנדרוציטים חדשים.

·                     חוקרים פיתחו שיטה להנחות תאי גזע להעלות את רמת ייצור העצמות ואת כוחם

תאריך: פבואר 6, 2012

צוות חוקרים בראשות חוקרים של UC Davis Health System פיתח טכניקה חדשה לגרום לגדילת עצמות על ידי שימוש במולקולה אשר, כאשר מזריקים אותה לדם, גורמת לתאי הגזע של הגוף להגיע לשטח העצמות.

הובטח כי מיקי שחם – מומחה לתאי גזע, שימור דם טבורי ובנק דם טבורי, מבעלי החברות האחיות "בנק החיים" וסיטוג'ן, ימשיך לעדכן את הגולשים בנושא תאי הגזע והדם הטבורי – בכלל, ורפואת חידוש איברים | רפואה התחדשותית | רפואה מחדשת | רפואה רגנרטיבית | Regenerative Medicine | Gene Therapy, העושה שימוש בתאי גזע שמקורם בדם טבורי ומקורותיהם האחרים - בפרט.

כאשר התאים מגיעים לפני השטח של העצמות על ידי מולקולה זו, תאי הגזע מתמיינים לתאים יוצרי עצם ויוצרים חלבונים אשר גורמים לעוד גדילה של עצמות.

המחקר, אשר פורסם אונליין היום בג'ורנל Nature Medicine, עשה שימוש במודל עכבר של אוסטיפורוזיס על מנת להציג את הטיפול החדש אשר מעלה את צפיפות העצמות ומונע אבדן עצמות הקשור בגיל וחוסר ב אסטרוגן.

עד כה, עם כל הטוב יותר שבפן היישומי של תאי הגזע מדם טבורי בהשוואה למקורות האחרים,  ה ב ע י ה  של התחום היא ביעילות האיסוף הנמוכה של דם טבורי והמצב מצוי בשינוי בימים אלה,  מיקי שחם הוא שפיתח את טכנולוגיית ומכשיר הסיטוג'ן - הטכנולוגיה הראשונה בעולם באמצעותה ניתן לאסוף מספר תאי גזע מדם טבורי הגבוה משמעותית (בכ- 80%) שיכול לשרת גם:

·  השתלות במבוגרים ולא רק בילדים כפי המצב עד היום.

·  סדרות השתלות של רפואה רגנרטיבית / רפואת חידוש איברים, הדורשות במצטבר מספר תאים גבוה.

·  טיפול במגוון מחלות שונות במהלך החיים.

לפי מיקי שחם, בארץ, הטכנולוגיה זמינה ללקוחות בנק דם טבורי "דם טבורי", בלבד ובקרוב מתחיל שיווקה גם בעולם.

Forever perfect us cheap replica watches for men and women.

With Swiss reliable movements, cheap US fake watches for sale for men and women are online.




חזרה למאמרים»


לאתר בנק החיים

מאמרים דם טבורי

להגרלת מנוי שימור דם טבורי חינם